Klachtenprocedure
Klachten
Wij willen graag dat u tevreden bent met de service van VDRD. Zijn er zaken die u graag anders zou zien of heeft u een klacht?
Eerste aanspreekpunt
Bespreek de klacht eerst met uw tussenpersoon. Hij behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw tussenpersoon het probleem snel voor u oplossen.
Uw klacht schriftelijk indienen
Komt u er met uw tussenpersoon niet uit? Dan lossen wij de klacht graag voor u op. Stuur hiervoor een brief naar:
VDRD Assuradeuren
T.a.v. de klachtenadministratie
Nijverheidsweg 24
1271 EA Huizen
Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen.
U kunt uw klacht ook per e-mail sturen naar info@vdrd.nl.
Komt u er niet met VDRD uit?
VDRD is ook aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFid. Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl. Ons KiFiD nummer is: 300.017649.
Het postadres van het Klachteninstituut is:
KiFid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Vanzelfsprekend kunt u zich ook altijd richten tot de burgerlijk rechter.